Ik keek toevallig uit mijn raam toen ik het allemaal zag gebeuren. Ze kwamen al met scheurende banden aanrijden en stopte precies voor mijn flat. Er stapten twee mannen uit de auto die haastig naar het appartement tegenover mij liepen. Ik zag dat de deur daar open stond, ze konden daarom ook zo naar binnen lopen. Het zag er allemaal wel héél verdacht uit, dus besloot ik naar beneden te gaan om te kijken wat er aan de hand was. 

Het moment dat ik beneden aankwam, zag ik dat ze snel de auto weer in stapten en weer keihard wegreden. Ik begreep er helemaal niks van en zag toen dat de deur van het appartement nog steeds open stond. Met moeite was ik gaan kijken of er misschien was ingebroken. Maar alles stond er nog, het leek ook niet alsof het daar overhoop was gehaald. Ik weet niet precies waarom ik het deed, maar ik zag een mobiel op de grond liggen waarvan de camera nog aan het opnemen was. Het moest wel alles gefilmd hebben! Ik hoorde sirenes buiten steeds dichterbij komen, ik besloot daarom de mobiel maar mee te nemen en thuis alles te bekijken. En ik ben blij dat ik dat had gedaan, want wat ik toen allemaal aantrof had ik nooit kunnen verwachten. Dit alles gaf mij de inspiratie om deze blog te beginnen....
Vanwege veiligheidsredenen en het bewaren van privé-gegevens, worden er geen 'echte' namen vermeld, en zal er bij sommige videoposts een email adres nodig zijn om deze te bekijken. Stuur deze dan naar thom.rooijen@gmail.com en ik zorg er zo snel mogelijk voor dat je de betreffende videopost kan bekijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten